Χρειάζεστε βοήθεια; - 231 231 5333
 
Βάνα πλήρωσης νερου λεβητα αεριου

Παρακάτω σας παραθέτουμε ανά κατηγορία μηχανήματος κάποιους ελέγχους και ενέργειες που μπορείτε να κάνετε σε περίπτωση βλάβης ή δυσλειτουργίας του μηχανήματος σας που ενδεχόμενα να επιλύσουν το πρόβλημα χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήστε με το τεχνικό μας τμήμα.
Φυσικά σε κάθε περίπτωση το τεχνικό μας τμήμα βρίσκεται πάντα στην διάθεση σας στην περίπτωση που δεν αποδώσουν οι παρακάτω ενέργειες.

  • ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ

    Ρυθμίσεις κλιματιστικού

    Αρχικά ελέγχουμε αν οι επιθυμητές ρυθμίσεις είναι σωστά επιλεγμένες στο χειριστήριο της μονάδας του κλιματιστικού και αν το χειριστήριο έχει καινούργιες ή πρόσφατα αλλαγμένες μπαταρίες.

    Έλεγχος φίλτρων κλιματιστικού

    Στην συνέχεια μπορούμε να ελέγξουμε τα πλενόμενα φίλτρα του κλιματιστικού που βρίσκονται μέσα στην εσωτερική μονάδα για το αν είναι πολύ επιβαρυμένα από σκόνη ,ανοίγοντας το καπάκι στην πρόσοψη. (Σε μερικά μοντέλα δεν ανοίγει η πρόσοψη και τα φίλτρα βρίσκονται στο επάνω μέρος του κλιματιστικού).

    Επανεκκίνηση της μονάδας κλιματισμού

    Τέλος κάνουμε μία επανεκκίνηση της μονάδας του κλιματιστικού. Η διαδικασία είναι η εξής: Απενεργοποιούμε την μονάδα από το χειριστήριο, στην συνέχεια κλείνουμε την ασφάλεια του μηχανήματος από τον ηλεκτρολογικό πίνακα και την αφήνουμε κλειστή για τουλάχιστον 5 λεπτά. (Αν δεν ξέρουμε ποια είναι η ασφάλεια κλείνουμε τον γενικό).
    Τέλος την σηκώνουμε ξανά και μετά από 1 λεπτό ξεκινάμε την μονάδα από το χειριστήριο και περιμένουμε κάποια λεπτά μέχρι να ξεκινήσει και να αρχίσει να αποδίδει στην θερμοκρασία που το έχουμε ρυθμίσει.(Βασική προϋπόθεση όταν το μηχάνημα δουλεύει στην θέρμανση είναι να μην υπάρχει κοντά στο κλιματιστικό κάποιο άλλο σώμα που να παράγει θερμότητα, γιατί το κλιματιστικό μας θα διαβάζει λάθος θερμοκρασία χώρου και δεν θα αποδίδει σωστά).
    Αν μετά από αυτά τα βήματα εξακολουθεί να μην λειτουργεί το κλιματιστικό, επικοινωνήστε με το τεχνικό μας τμήμα για να προγραμματιστεί κάποιο ραντεβού.

  • ΛΕΒΗΤΕΣ ΑΕΡΙΟΥ

    Ρυθμίσεις Λέβητα Αερίου

    Αρχικά ελέγχουμε αν οι επιθυμητές ρυθμίσεις είναι σωστά επιλεγμένες στον/στους θερμοστάτη μας και αν έχει καινούργιες ή πρόσφατα αλλαγμένες μπαταρίες (εφόσον λειτουργεί με μπαταρίες).

    Έλεγχος πίεσης νερού

    Στην συνέχεια ελέγχουμε αν εμφανίζει κάποιον κωδικό βλάβης ο λέβητας αερίου και την πίεση του νερού σε αυτόν. Η πίεση ιδανικά πρέπει να κυμαίνεται ανάμεσα στα 1,2 – 1,7 bar.

    Πως συμπληρώνουμε νερό για να ανεβάσουμε την πίεση στο επιθυμητό επίπεδο (Όταν η πίεση στον λέβητα μας είναι χαμηλή)

    Βάνα πλήρωσης νερου λεβητα αεριου

     

     

    Σε περίπτωση που η πίεση είναι πιο χαμηλή συμπληρώνουμε μέχρι τα 1,5 bar από το βανάκι πλήρωσης νερού που έχουν όλοι οι λέβητες στο κάτω μέρος τους. Προσέχουμε ώστε όταν φτάσουμε την επιθυμητή πίεση να ξανακλείσουμε το βανάκι ώστε να μην ανέβει η πίεση πολύ. Όταν η πίεση επανέλθει στα σωστά επίπεδα ο κωδικός βλάβης θα εξαφανιστεί.

     

     

     

    Πως χαμηλώνουμε την πίεση του νερού στον Λέβητα μας (Όταν η πίεση είναι υψηλότερη από τα επιθυμητά επίπεδα)

    Εξαερωση καλοριφερ

     

     

    Αν πάλι αυξήσουμε την πίεση παραπάνω από όσο πρέπει ενδέχεται να εμφανιστεί κωδικός σφάλματος υψηλής πίεσης. Σε αυτήν την περίπτωση μπορούμε να αδειάσουμε νερό από ένα σώμα με την διαδικασία της εξαέρωσης , απλά αφήνουμε να τρέξει 1 με 2 ποτήρια νερό από το σώμα μέχρις ότου να επανέλθει και πάλι η πίεση στα σωστά επίπεδα.

     

     

    Reset – Επανεκκίνηση του λέβητα αερίου 

    Τέλος αν δεν υπάρχει πρόβλημα με την πίεση του νερού και ο λέβητας εμφανίζει κωδικό βλάβης μπορούμε να πιέσουμε το κουμπί reset που έχει ο κάθε λέβητας στο καντραν του.(Ίσως χρειαστεί να το πιέσουμε πάνω από 1 φορά έως 4 με 5 σε κάποιες περιπτώσεις).
    Αν μετά από αυτά τα βήματα εξακολουθεί να μην λειτουργεί ο λέβητας αερίου και να εμφανίζει βλάβη, επικοινωνήστε με το τεχνικό μας τμήμα για να προγραμματιστεί κάποιο ραντεβού.

  • ΑΝΤΛΙΕΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ

    Αν η αντλία θερμότητας έχει το παρακάτω χειριστήριο, απενεργοποιείτε την θέρμανση και το ζεστό νερό χρήσης.(Σε ορισμένες εφαρμογές ενδέχεται όταν πατήσετε το κουμπί για τα ζεστά νερά χρήσης να σας εμφανίσει την ένδειξη “Not available”. Σε αυτήν την περίπτωση κλείνουμε μόνο το κουμπί της θέρμανσης.
    χειριστήριο αντλιας θερμοτητας

    Στην συνέχεια κλείνετε όλες τις ασφάλειες που τροφοδοτούν την αντλία σας με ρεύμα και τις αφήνετε κλειστές για 10 λεπτά (θα δείτε ότι δεν θα εμφανίζεται καμιά ένδειξη στο χειριστήριο).
    Έπειτα ανοίγετε πάλι τις ασφάλειες και περιμένετε άλλα 10 λεπτά για να ξανά ενεργοποιήσετε την θέρμανση και το ζεστό νερό χρήσης από τα ίδια πλήκτρα που πατήσατε αρχικά για την απενεργοποίηση.
    Σε άλλα χειριστήρια και μοντέλα αντλιών θερμότητας ισχύει η ίδια διαδικασία με τις ασφάλειες και τους χρόνους, απενεργοποιώντας την αντλία από το on/off του χειριστηρίου.
    Σε κάποια μοντέλα επίσης μπορούμε να κάνουμε επαναφορά του σφάλματος από το χειριστήριο της μονάδας.
    Αν μετά από αυτά τα βήματα εξακολουθεί να μην λειτουργεί η αντλία και να εμφανίζει βλάβη, επικοινωνήστε με το τεχνικό μας τμήμα για να προγραμματιστεί κάποιο ραντεβού.

  • ΛΟΙΠΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ(εξαερισμοί , εναλλάκτες αέρα , αφυγραντήρες , ιονιστές – καθαριστές αέρα)

    Σε άλλες συσκευές όπως εξαερισμοί , εναλλάκτες αέρα , αφυγραντήρες , ιονιστές – καθαριστές αέρα , η ενέργεια που μπορείτε να κάνετε είναι να θέσετε εκτός ρεύματος την μονάδα για 5 με 10 λεπτά και στην συνέχεια να την ξανά ενεργοποιήσετε, για να εξαλείψετε τυχόν εικονικά σφάλματα που μπορεί να έχουν προκληθεί από διάφορους παράγοντες.

© 2010 - 2019 IDEALKLIMA ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Designed by ArtAbout.gr